Anasayfa > ANLAMLI SÖZLER > ANLAMLI SÖZLER

ANLAMLI SÖZLER

seni nie basladı sevmek senınle bıter nekadar dırensemde bu yurek senı ozler…..

seni benim kadar sewenler sana benim kadar hasret kalısın emiiiii

Söz ağızdan birkere çıkar, sözün üstünede söz olmaz…

SENİ SEVENİ SENDE SEV!SENİ SEVMEYENİ SENDE SEVME!VE BUNUDA AKLINDAN ÇIKARMA…

GİDEN GİTMİŞTİR GİTTİĞİ GÜN BİTMİŞTİR BEN GİDENİ DEĞİL GİDEN BENİ KAYBETMİŞTİR

BIRAKIP GİDEN BIR GUN GERİ DONMEK İSTER BIRAKIN DÖNSÜN VE KAYBETTIĞİNİ GÖRSÜN

HAYATI GÖZYAŞLARINLA ÖLDÜRECEĞİNE GÜLÜCÜKLERİNLE CEZALANDIR…

sev ama mevsimlik olmasin, yazin acik kisin solmasin

Bir Kızın En Değerli Çeyizi “ÖPÜLMEMİŞ DUDAKLARIDIR…”

Büyük riskler göze alınmadan, büyük savaşlar kazanılmaz!

SaNa GiT DiYeMeM AmA KaL DeMeKtE gElMiYoR iÇiMDEN:(

SEVME SEVSİNLER ALDANMA ALDATKİ KIYMETİNİ BİLSİNLER

çaresizseniz çare sizsiniz

((((((((((HAYAL DÜNYASINDA KAHRAMAN OLAN GERÇEK DÜNYADA HARCANIR.))))))))

(((KİMİLERİNE GÖRE ADAMIZ …………..KİMİLERİNE GÖRE YALANIZ)))

BİZ SERSERİLER İÇİN SEMEYİ BİLMEZ DEMİŞLER SORUN BAKALIM ONLARA SEVMEYİ KİMDEN ÖGRENMİŞLER

….unutma yasadıgın bu gunun tekrarı yok….

SeVMeK YüReK iSTeR Ve Bu YüReK BiZDe VaR..! askiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim seni coook seviyorum iyiki varsin birtanem seni asla kaybetmek istemiyorum sen benim herseyimsin ne olursa olsun senden asla ayrilmicam..benim kalbim herzaman icin seninle bunu asla unutma schatziiim… >>eMRe>>3o.01.2oo8

SABIRSIZLIK SUSKUNLUK DEGILDIR.İSTİLMEYEN FERYADTIR:

sen herkesin seni sevebileceği kadar mükemmel fakat herkesin sevmeyi hakedemeyeceği kadar özelsin

 

 

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

